Očitavanjem koda otvaraju vam se
police s digitalnim izdanjima školskog časopisa CVRČAK
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Poštovani roditelji!
Ovdje možete preuzeti ispričnice za opravdavanje izostanaka učenika od strane Vas roditelja!
klikni - poveznica
Osnovna škola Veliko Trojstvo, Veliko Trojstvo
Braće Radića 49.
43226 Veliko Trojstvo
KLASA: 406-01/17-01/01
URBROJ: 2103-43-01/17-01
Veliko Trojstvo, 24.10.2017.god.
POZIV ZA DOSTAVU PONUDA
u postupku jednostavne nabave izrada projektne dokumentacije za energetsku obnovu objekta
PO Šandrovac
SADRŽAJ:
Prilog I. - obrazac Ponudbenog lista
Prilog II. - obrazac Projektni zadatak i Troškovnik
Prilog III. - Ugovor o javnim uslugama
Naručitelj Osnovna škola Veliko Trojstvo, Veliko Trojstvo pokrenuo je postupak jednostavne nabave za izradu projektne dokumentacije za energetsku obnovu objekta PO Šandrovac koju sukladno člancima 12. i 15. Zakona o javnoj nabavi (NN br.120/16) naručitelj za godišnju procijenjenu vrijednost iz Plana nabave manju od 200.000,00 kuna bez PDV-a za robu i usluge odnosno 500.000,00 kuna bez PDV-a za radove ne provodi postupak javne nabave propisan Zakonom o javnoj nabavi već postupa sukladno Pravilniku o jednostavnoj nabavi robe/radova/usluga (KLASA: 003-06/01-17, URBROJ: 2103-43-01/17-10-2).
Ovim putem pozivamo sve zainteresirane gospodarske subjekte sa područja Europske unije na dostavu ponude sukladno sljedećim uvjetima i zahtjevima koji predstavljaju osnovne elemente za izradu ponude:
I. PREDMET NABAVE
1.1. Opis predmeta nabave:
Predmet nabave je izrada projektne dokumentacije za energetsku obnovu objekta PO Šandrovac, gbp582,40m².
Opis predmeta nabave: svesukladno projektnom zadatku koji čini sastavni dio ovogpoziva
1.2. Količina predmeta nabave: sve sukladno projektnom zadatku koji čini sastavni dio ovog poziva
1.3. Procijenjena vrijednost (bez PDV-a):max. 20.384,00 kn.
Naziv: Osnovna škola Veliko Trojstvo, Veliko Trojstvo
Sjedište i adresa: Braće Radića 49., Veliko Trojstvo, 43226 Veliko Trojstvo,
OIB: 01290694683
Internetska adresa: http://www.os-veliko-trojstvo.skole.hr/
Odgovorna osoba naručitelja: Sanja Vranješević, ravnateljica
1.5. Podaci o osobi zaduženoj za komunikaciju s ponuditeljima:
Osoba za kontakt: Sanja Vranješević, ravnateljica
Telefon: 091/2123100
Adresa elektroničke pošte: ured@os-veliko-trojstvo.skole.hr
II. UVJETI NABAVE:
2.1. Način izvršenja: Ugovor o javnim uslugama
2.2. Rok pružanja usluge: 30 kalendarskih dana
2.3. Rok trajanja ugovora: 30 kalendarskih dana
2.4. Mjesto izvođenja radova/pružanja usluge/isporuke robe: Bjelovarska 2., 43227 Šandrovac
2.5. Rok valjanosti ponude: minimalno 60 dana od dana otvaranja ponude
2.6. Odredbe o cijeni ponude:
Gospodarski subjekt je kod izrade ponude obvezan pridržavati se sljedećeg:
Ukoliko ponuditelj nije u sustavu PDV-a, tada se na Ponudbenom listu i troškovniku na mjestu predviđenom za upis cijene ponude s PDV-om upisuje isti iznos koji je upisan na mjestu predviđenom za upis cijene bez PDV-a, a mjesto za upis iznosa PDV-a ostavlja se prazno.
Cijena je fiksna i nepromjenjiva s bilo koje osnove za cijelo vrijeme trajanja Ugovora o javnim uslugama koji se sklapa u ovom postupku jednostavne nabave. Isključuje se klizna skala i sve promjene cijena.
Vodeće je načelo da je za ponuđenu cijenu obvezna potpuna transparentnost i da nema skrivenih troškova u ponudi.
Sve troškove koji se pojave izvan deklariranih cijena ponuditelj snosi sam.
2.7. Prijenos porezne obveze: Prijenos porezne obveze u graditeljstvu propisan je člankom 75. stavcima 2. i 3. Zakona o PDV-u.
2.8. Rok način i uvjeti plaćanja: Naručitelj će sva plaćanja izvršiti u roku od 30 dana od dana zaprimanja valjanog računa koji sadrži sve zakonom propisane elemente (obvezni elementi računa za obveznike PDV-a propisani su člankom 79. Zakona o porezu na dodanu vrijednost — NN 73/13, 99/13, 148/13, 153/13, 143/14, 115/16). Račun se dostavlja na adresu naručitelja Osnovna škola Veliko Trojstvo, Veliko Trojstvo, Braće Radića 49., 43226 Veliko Trojstvo.
2.9. Kriterij za odabir ponude: najniža cijena
2.10. Dokazi sposobnosti:
III. ODREDBE O PONUDI
3.1. Sadržaj ponude - sastavni dijelovi ponude
Ponuda mora sadržavati pravilno ispunjeni ponudbeni list, dokaze sposobnosti iz točke 2.10. ovoga Poziva, pravilno ispunjeni troškovnik projektnog zadatka koji čine priloge ovom pozivu.
Ponuda se piše neizbrisivom tintom (pisano rukom ili ispisom putem printera) te mora biti uvezana jamstvenikom te izrađena (označena, numerirana i dr.). Ispravci u ponudi moraju biti izrađeni na način da su vidljivi te moraju uz navod datuma ispravka biti potvrđeni potpisom ponuditelja.
Sve tražene dokumente koji se dostavljaju u ponudi, ponuditelj može dostaviti u neovjerenoj preslici pri čemu se neovjerenom preslikom smatra i neovjereni ispis elektroničke isprave.
Naručitelj može radi provjere istinitosti podataka od ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostave izvornike ili ovjerene preslike tih dokumenata i/ili obratiti se izdavatelju dokumenta i/ili nadležnim tijelima.
3.2. Način izrade i dostave ponude
Ponuda se dostavlja u zatvorenoj omotnici označenoj na sljedeći način:
Osnovna škola Veliko Trojstvo, Veliko Trojstvo
Braće Radića 49.
43226 Veliko Trojstvo
"NE OTVARAJ - PONUDA ZA POSTUPAK JEDNOSTAVNE NABAVE ZA IZRADU PROJEKTNE DOKUMENTACIJE ZA
OBJEKT ZGRADE PO ŠANDROVAC"
NAZIV I ADRESA PONUDITELJA
U roku za dostavu ponude, ponuditelj može izmijeniti svoju ponudu, nadopuniti je ili od nje odustati. U slučaju da do isteka roka za dostavu ponuda ponuditelj istu izmijeni i/ili dopuni, izmjena i/ili dopuna ponude dostavlja se na isti način kao i osnovna ponuda s obveznom naznakom da se radi o izmjeni i/ili dopuni ponude.
Ponuditelj može u roku za dostavu ponuda pisanom izjavom i odustati od svoje ponude u kojem slučaju može istodobno zahtijevati povrat svoje neotvorene ponude.
3.3. Jezik i pismo ponude:
Ponuda se piše na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.
3.4. Rok za dostavu ponude: do 03.11.2017. godine do 11.00 sati.
3.5. Rok i mjesto otvaranja ponude: Otvaranje ponuda dana 6.11. 2017.u 11.00 sati, u prostorijama Naručitelja. Otvaranje ponuda nije javno.
3.6. Odredbe o odabiru ponude ili poništenju postupka nabave
Naručitelj zadržava pravo poništiti ovaj postupak nabave u bilo kojem trenutku, odnosno ne odabrati niti jednu ponudu, a sve bez ikakvih obveza ili naknada bilo koje vrste prema ponuditeljima.
IV. OBAVIJEST O REZULTATIMA NABAVE
Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovoga Poziva za dostavu ponuda i zadržava pravo odbiti sve ponude i poništiti ovaj postupak ukoliko niti jedna dostavljena ponuda ne odgovara svrsi nabave ili ako prelazi osigurana sredstva, odnosno u drugim opravdanim slučajevima (npr. profesionalni propust) prema odluci Naručitelja.
Naručitelj će izvršiti pregled, ocjenu i rangiranje dostavljenih ponuda najkasnije u roku od 15 dana od isteka roka za dostavu ponuda te pisanu obavijest o rezultatima nabave (o odabiru najpovoljnije ponude ili odluku o poništenju nabave) dostaviti svim ponuditeljima.
OSTALO: za sva pojašnjenja vezano za predmet nabave iz ovoga Poziva možete se obratiti osobi za kontakt navedenoj u točki 1.5. ovog Poziva.
V. PRILOZI POZIVU ZA DOSTAVU PONUDA
Prilog l. - Obrazac Ponudbenog lista
Prilog II . - Projektni zadatak i troškovnik
Prilog III. -Prijedlog Ugovora
Kompletan tekst javnog poziva nalazi se u priloženim dokumentima OVDJE!