preskoči na sadržaj

Osnovna škola Veliko Trojstvo

Login
Upisi u prvi razred

 

KAMO NAKON OSNOVNE ŠKOLE?

Energetska obnova PO Šandrovac

Naš časopis CVRČAK

Očitavanjem koda otvaraju vam se

police s digitalnim izdanjima školskog časopisa CVRČAK

SPONZORSTVO

 

Javni pozivi

JAVNI POZIVI ZA OGRANIZACIJU IZLETA

Prazni obrasi javnih poziva

NOVA e-mail adresa škole

ured@os-veliko-trojstvo.skole.hr

 

DJEČJA PRAVA

DRVOKOD

 

 

"Ono što vodi i vuče svijet, nije vlak nego ideje." 

 Victor Hugo

Tražilica
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Posjeti i ovo

Obrazovanje

Za djecu i roditelje

 

 

 

ISPRIČNICE

Poštovani roditelji!

Ovdje možete preuzeti ispričnice za opravdavanje izostanaka učenika od strane Vas roditelja!

Priloženi dokumenti:
ISPRICNICA RODITELJA.docx

Odabrani udžbenici
Idemo u srednju!!!

Pravilnici

klikni - poveznica

POVJERENIK ZA INFORMACIJE RH

Priloženi dokumenti:
STATUT WEB 2020..pdf
statutskole-2015 STATUT.pdf
ODLUKA O IZMJENAAMA STATUTA.pdf
pravilnik-o-radu-novo-2015 1 .pdf
Odluka o etickom kodeksu neposrednih nositelja odgojno-obrazovne djelatnosti.pdf
Odluka o kucnom redu.pdf
Poslovnik o radu skolskih vijeca.pdf
Pravilnik o radu sk. knjiznica OS.pdf
Pravilnik o zastiti i obradi arhivskog i registraturnog gradiva.pdf
PRAVILNIKO UNUTARNJEM USTROJSTVU.pdf
ZASTITA OD POZARA.pdf
Plan javna nabava 2012.xls
Plan javna nabava 2013..xls
Plan javne nabave 2014..xls
Pravilnik o izvodenju izleta ekskurzija.pdf
Plan javne nabave 2015.xls
Zavrsni 2014 fina.xls
Plan nabave 2016.xls
Zavrsni 2015. fina.xls
Plan javna nabava 2017.xls
STATISTICKO IZVJESCE O JAVNOJ NABAVI 2016..pdf
ZR 2016.xls
PRAVILNIK O JEDNOSTAVNOJ NABAVI.pdf
Biljeske uz zavrsni racun 2017..doc
Zavrsni racun 2017..xls
Plan javna nabava 2018. 2.xls
Zavrsni racun 2018..xls
Biljeske uz zavrsni racun 2018..pdf
Plan javna nabava 2019 2 (2).xls
PROCEDURA PRACENJA I NAPLATE PRIHODA I PRMITAKA.pdf
PRAVILNIK O ZAPOSLJAVANJU.pdf
Zavrsni racun 2019..xls
Zavrsni racun 2020..xls
BILJESKE 2020.doc
Fin.izvjesataj 06-2021.xlsx
pravilnik o radu 2019..pdf
PRAVILNIK OPOSTUPKU ZAPOSLJAVANJA TE PROCJENI I VREDNOVANJU KANDIDATA ZA ZAPOSLJAVANJE (1).pdf
Zavrsni racun 2021..xls
Biljeske uz zavrsni racun ‏ 2021.pdf
Godisnje izvjesce ZPPI 2022..pdf
Zavrsni racun 2022..xlsx
BILJESKE uz zavrsni racun 2022..doc
OBRAZAC POLUGODISNJEG FINANCIJSKOG IZVJESCA 2023..xlsx
Pravilnik o radu.pdf
Kucni red 2023. godina.pdf
Proracun 2018 rashodi.pdf
Proracun 2018 prihodi.pdf
Proracun 2019 prihodi.pdf
Proracun 2019 rashodi.pdf
Izmjene 2020 prihodi vp.pdf
Izmjene 2020 prihodi.pdf
Izmjene 2020 rashodi vr.pdf
Izmjene 2020 rashodi.pdf
Proracun 2020 prihodi.pdf
Proracun 2020 rashodi.pdf
Proracun 2021 prihodi.pdf
Proracun 2021 rashodi.pdf
Izmjene 2022 prihodi vp.pdf
Izmjene 2022 prihodi.pdf
Izmjene 2022 rashodi vr.pdf
Izmjene 2022 rashodi.pdf
Proracun 2022 prihodi.pdf
proracun 2022 rashodi.pdf
Proracun 2023 prihodi.pdf
Proracun 2023 rashodi.pdf
Plan javne nabave 2018. godina.xlsx
Plan javne nabave 2019. godina.xlsx
Plan javne nabave 2020. godina.xlsx
Plan javne nabave 2021. godina.xlsx
Plan javne nabave 2022. godina.xlsx
BILJESKE 12-2023.doc
Obrasci financijskih izvjestaja v 8.1.3.xlsx
Plan 2023 prihodi.pdf
Plan 2023 rashodi.pdf
Odluka o prihvacanju izvjesca o financijskom poslovanju.pdf
Registar ugovora 2023..pdf
Plan javne nabave za 2024. godinu.xlsx
Statut Osnovna skola Veliko Trojstvo.pdf

Sigurniji Internet
Mali priručnik za sigurniji Internet
Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 2. 2010.

Ukupno: 2443485
Ovaj mjesec: 1714
Ovaj tjedan: 78
Danas: 3
Online rječnik

Kliknite na papigu

i odvest će vas do online rječnika!

Natječaji

Ovdje možete pronaći sve natječaje koje će raspisivati ravnateljica škole, radi popunjavanja radnih mjesta ukoliko će se za to ukazati potreba.

 

Natječaj domar/ložač/školski majstor/vozač

 

Priloženi dokumenti:
Natjecaj domar 11.-19.4.2024..pdf

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Natječaj za asistente u nastavi
Autor: Sanja Vranješević, 26. 8. 2016.

Na temelju članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 94/13 i 152/14) i sukladno uvjetima projekta „Uz potporu sve je moguće, faza II.“ u okviru Poziva za dodjelu bespovratnih sredstava UP.03.2.1.02 "Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza II" koji se financira sredstvima Europskog socijalnog fonda u okviru Operativnog programa "Učinkoviti ljudski potencijali" 2014-2020, Osnovna škola Veliko Trojstvo objavljuje NATJEČAJ za zapošljavanje osoba za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi CILJ PROJEKTA Projektom je predviđen odabir, edukacija i zapošljavanje osoba na poslovima pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju radi postizanja boljih obrazovnih postignuća, uspješnije socijalizacije i emocionalnog funkcioniranja učenika. POMOĆNICI U NASTAVI Broj traženih osoba: dva pomoćnika u nastavi nepuno radno vrijeme (27, sati tjedno) Mjesto rada: Veliko Trojstvo (Vrsta ugovora: ugovor o radu na određeno vrijeme za nastavnu godinu 2016/2017 Prijevoz: djelomično POSEBNI UVJETI - minimalno srednjoškolsko obrazovanje - protiv osobe nije pokrenut kazneni postupak sukladno članku 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi Osim navedenih posebnih uvjeta kandidati moraju ispunjavati i slijedeće opće uvjete: - punoljetnost - hrvatsko državljanstvo - zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima Na natječaj se mogu ravnopravno javiti kandidati oba spola.

OPIS POSLOVA Osnovna zadaća pomoćnika u nastavi je pružanje osobne stručne potpore učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnim i srednjim školama Bjelovarsko-bilogorske županije, kako bi učenici s teškoćama u razvoju ravnopravno sudjelovali u svim nastavnim i izvannastavnim aktivnostima. Pružanje pomoći u socijalizaciji i savladavanju socijalno-psiholoških prepreka, senzoričkih i arhitektonskih barijera, te pomoć učenicima s komunikacijskim teškoćama. DODATNA ZNANJA I VJEŠTINE Poštivanje različitosti, afinitet prema djeci s teškoćama u razvoju, otvorenost, odgovornost, fleksibilnost, razvijene komunikacijske vještine, podjednaka sklonost individualnom i timskom radu, točnost u izvršavanju poslova, organiziranost, emocionalna stabilnost i dosljednost. POŽELJNO Osnovna razina znanja stranog jezika (engleski jezik, njemački jezik); iskustvo u neposrednom radu s djecom s teškoćama u razvoju; iskustvo u volontiranju. PRIJAVA NA NATJEČAJ Uz prijavu na natječaj kandidati trebaju priložiti: 1. životopis (vlastoručno potpisan, s navedenim podacima o volontiranju - naziv institucije / udruge / tvrtke gdje je ostvareno volontiranje, iskustvu u radu s djecom i znanju stranog jezika) 2. dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika važeće osobne iskaznice ili preslika domovnice) 3. dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (preslikasvjedodžbe/diplome ili potvrda o stečenoj stručnoj spremi) 4. dokaz da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak sukladno članku 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (preslika, ne starija od 6 mjeseci) U prijavi obavezno navesti adresu stanovanja, kontakt broj mobitela i elektronsku poštu (e-mail). Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Uz prijavu na natječaj dužan je priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta kao i rješenje o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo, te dokaz da je nezaposlen/a. Za kandidate prijavljene na natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja provest će se prethodna provjera sposobnosti putem intervjua. Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri sposobnosti, smatra se da je povukao prijavu na natječaj. Izabrani kandidat/inja dužni su proći program uvođenja u rad u vidu osposobljavanja koji će biti organiziran kroz 20 sati tijekom prva dva mjeseca od selekcije kandidata. Izabrani/a kandidat/inja bit će upućen/a na liječnički pregled u ustanovu medicine rada u svrhu dobivanja svjedodžbe o zdravstvenoj sposobnosti i sanitarne knjižice. S kandidatom/injom za pomoćnika u nastavi, obrazovna ustanova – osnovna/srednja škola sklopit će pisani ugovor o radu u kojem će biti utvrđeni poslovi, trajanje, tjedno zaduženje te međusobna prava, obveze i odgovornosti ugovornih strana. Rok prijave je osam (8) dana od dana objave natječaja 19. kolovoza 2016. godine. Prijave na natječaj s dokazima o ispunjavanju uvjeta dostavljaju se na adresu škole: Osnovna škola Veliko Trojstvo, Braće Radića 49., 43226 Veliko Trojstvo s naznakom " NATJEČAJ ZA POMOĆNIKE U NASTAVI". Nepravodobne i nepotpune prijave neće biti razmatrane. Za sve informacije možete se obratiti na broj 043/ 885-905 , 043/885-006 O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju