preskoči na sadržaj

Osnovna škola Veliko Trojstvo

Login
Javni pozivi

JAVNI POZIVI ZA OGRANIZACIJU IZLETA

Prazni obrasi javnih poziva

NOVA e-mail adresa škole

ured@os-veliko-trojstvo.skole.hr

 

 

 

"Ono što vodi i vuče svijet, nije vlak nego ideje." 

 Victor Hugo

Tražilica
Obrazac za upite

 

Kalendar
« Kolovoz 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Twitter škole

Anketa
Koliko vremena provodiš na Facebooku?





Naslov: FAQ
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Nemaš mail adresu??

Obrazovanje

Za djecu i roditelje

 

 

Posjeti i ovo

VAŽNO

 
Novi IBAN ili broj računa primatelja (žiro račun škole) je
 HR73 2340009 1110694602
Poziv na broj ostaje isti (šifra učenika i mjesec za koji se kuhinja plaća)

Idemo u srednju!!!

Sigurniji Internet
Mali priručnik za sigurniji Internet
Online CVRČAK

Crvčak, prosinac 2012.

 

Događajnica
Izdvajamo

Bontončić

Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 2. 2010.

Ukupno: 2215222
Ovaj mjesec: 3353
Ovaj tjedan: 194
Danas: 5

free counters

TRENUTNO ONLINE:

Online rječnik

Kliknite na papigu

i odvest će vas do online rječnika!

Portal za škole
Kalendar
11.08.2017. 14:24
12. kolovoza - Međunarodni dan mladih
Generalna skupština Ujedinjenih naroda je 1999. godine donijela rezoluciju o proglašenju Međunarodnog dana mladih te se on kontinuirano obilježava svake godine 12. kolovoza. Mladi su društvena skupina koju u Republici Hrvatskoj, prema Nacionalnom programu djelovanja za mlade, čine svi građani Republike Hrvatske u dobi od 15 do 29 godina.  

04.08.2017. 08:10
4. kolovoza - Dan prijateljstva
Godine 1935. Kongres Sjedinjenih Američkih Država posvetio je jedan dan u godini prijateljima i prijateljstvu, i taj je dan proglašen Nacionalnim danom prijateljstva, i od tada se svake godine, prve nedjelje u mjesecu kolovozu, slavi Dan prijateljstva.

28.07.2017. 08:09
28. srpnja - Svjetski dan borbe protiv hepatitisa
Hepatitis je bolest koja ubija gotovo kao i AIDS s oko 1,4 milijuna smrti na godinu, objavila je u Ženevi Svjetska zdravstvena organizacija WHO u povodu Svjetskog dana borbe protiv hepatitisa koji se obilježava 28. srpnja.

CARNet vijesti
02.08.2017. 12:50
Poziv na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet priprema provedbu postupka javne nabave za „Nabavu visokodostupnog sustava za upravljanje API pozivima u pilot projektu “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)”.

10.07.2017. 13:05
Ministrica Divjak dala podršku projektu e-Škole
Zahvaljujući pilot projektu „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“, 151 škola će od jeseni biti spremna za primjenu modernijeg poučavanja koje će obilovati novim sadržajima i mogućnostima, rečeno je danas na predstavljanju dosadašnjih rezultata ovog projekta kojeg provodi Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet.

01.07.2017. 14:56
Ispunite upitnik o digitalnim kompetencijama u okviru projekta CRISS
U siječnju 2017. godine započeo je CRISS (Demonstration of a scalable and cost-effective cloud-based digital learning infrastructure through the Certification of digital competences in primary and secondary schools) projekt iz programa Europske unije Obzor 2020. 

Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
Pedagoški kutak

Kada bih ponovno mogla odgajati svoje dijete,više bih bojala prstima, a manje upirala prstom.

Manje bih ga ispravljala, a više s njim veze uspostavljala.

Skinula bih pogled sa sata, a više bacala pogled na njega.

Pobrinula bih se da manje znam, a da mi više bude stalo.

Išla bih na više izleta i puštala više zmajeva.

Prestala bih izigravati ozbiljnost i ozbiljno bih se igrala.

Trčala bih kroz više polja i gledala u više zvijezda.

Više bih ga grlila, a manje vukla.

Rjeđe bih bila stroga, a puno bih mu više toga priznavala.

Najprije bih mu gradila samopouzdanje, a kasnije kuću.

Manje bih ga poučavala ljubavi prema moći, a više o moći ljubavi.

 

Diane Loomans

Pedagoški kutak
Što je grafomotorika?
Branka Gilanj / datum: 24. 3. 2015. 10:29

 O njoj najčešće govorimo prije djetetova polaska u školu i tada govorimo o sposobnosti držanja olovke i pisanja, odnosno o motoričkoj sposobnosti pisanja slova. Većina djece usvojit će tehniku pisanja u prvom razredu, ali za usvajanje složene vještine kao što je pisanje, potrebne su određene sposobnosti:  fina motorika šakevizualna percepcijakoordinacija oko-ruka (okulomotorna koordinacija), te glasovna analiza i sinteza.

Razvoj grafomotorike i svih vještina koje ona obuhvaća, počinje u dobi od oko 18 mjeseci i traje do polaska u školu. Ali grafomotorika se, osim razvojem, može i uvježbati, zato je potrebno djetetu omogućiti aktivnosti koje mu u tome pomažu.

 


[OPŠIRNIJE]



Prvi put u prvi razred
Sanja Vranješević / datum: 30. 8. 2012. 11:43

Prvi razred je ono od čega sve počinje. To je početak putovanja, početak malog osmogodišnjeg života, početak postignuća i briga, pobjeda i poraza. Istodobno, prvi razred je kraj. Kraj bezbrižnog djetinjstva s njegovim beskonačnim danima, neobuzdanim fantazijama, veselim igrama i jednostavnim životnim zadacima najzahtjevniji od kojih su šutjeti dok odrasli vode svoje dosadne duge razgovore i pospremati igračke nakon zabavne igre.

U životu je odsada više odgovornosti, a manje bezbrižnosti i spontanosti. U život maloga čovjeka ušao je gospodin „strogi raspored“. Sada se djetetovo vrijeme dijeli na 45-minutne satove i 15-minutne odmore, na obavezu tihog i suzdržanog sjedenja te mogućnost trčanja i glupiranja.

U život školarca ulazi ne samo raspored, nego i hotimičnost, odnosno neophodnost da se bavi onim što se traži, a ne samo onim što mu je zanimljivo.

Još jedna važna psihološka pojava događa se novopečenom školarcu – počinju ga ocjenjivati strani ljudi. Kada je bio mališan, ocjenjivali su ga samo mama i tata. Dijete je naviklo na to kakvo mora biti da mama ne viče i da tata pohvali. No s dolaskom u školu počinju ga ocjenjivati drugi ljudi. Pritom su to vrlo konkretno ocjene – u brojkama.

Prvi put u prvi razred – to nije samo velik i radostan događaj u djetetovom životu, nego i golem stres, osobito ako prethodno nije imalo iskustva društvenog života, odnosno ako nije išlo u vrtić. Čak će i najhrabrije dijete osjećati nemir pred tim novim što ulazi u njegov život, tjeskobu zbog neizvjesnosti i radosno uzbuđenje zbog prijelaza u novi status – zrelije i samostalnije osobe.

 - odlomci iz knjige psihologa dr. sc. Irine Mlodik „Knjiga za nesavršene roditelje“


[OPŠIRNIJE]



TREBAJU LI RODITELJI POMAGATI U PISANJU DOMAĆE ZADAĆE
Branka Gilanj / datum: 10. 2. 2012. 19:33

Čest uzrok neslaganja i sukoba između roditelja i djece je upravo pisanje domaćih zadaća. Svaki se je roditelj barem jednom zapitao treba li uopće pomagati djetetu oko pisanja zadaće te zašto njegovo dijete ima tako puno ili tako malo zadaće. Djetetu kojemu je to potrebno, svakako treba pomoći u pisanju domaćih zadaća. To nikako ne znači da zadaću treba napisati umjesto njega jer će dijete to shvatiti kao vlastitu nesposobnost, a i teško će shvatiti da je to njegova obaveza koju mora redovito i kvalitetno izvršavati.

Cijeli tekst možete preuzeti u priloženim dokumentima!


[OPŠIRNIJE]



Sugestije u bavljenju djecom
Branka Gilanj / datum: 10. 2. 2012. 19:30

Istraživanja su pokazala da se nasilno ili agresivno ponašanje često nauči u ranom djetinjstvu. Roditelji, ostali članovi obitelji i drugi koji se brinu za djecu mogu im pomoći da nauče izražavati osjećaje bez pribjegavanja nasilju. Ovaj materijal je pripremljen da bi pomogao roditeljima u  sprječavanju i smanjenju nasilja među djecom u obitelji, školi i zajednici.

Cijeli tekst nalazi se u priloženim dokumentima!


[OPŠIRNIJE]



Set aktivnosti za učenja čiatanja
Sanja Vranješević / datum: 25. 1. 2012. 08:09

U priliženim dokumentima možete pogledati i preuzeti nekoliko poučnih aktivnosti za učenje čitanja.


[OPŠIRNIJE]



Gdje najčešće griješe roditelji tinejdžera
Branka Gilanj / datum: 9. 9. 2011. 18:07

Roditelji tinejdžera ponekad čine pogreške kojih i nisu svjesni. U ovom razdoblju djeca brzo rastu i sazrijevaju, a roditelji ponekad zaborave da stare metode više nisu učinkovite. Kako rastu i mijenjaju se naša djeca, tako i naš odnos prema njima mora „rasti“ i prilagođavati se novim okolnostima.


[OPŠIRNIJE]



10 roditeljskih pogrešaka
Branka Gilanj / datum: 9. 5. 2011. 18:46

Ne uspoređujte ga, ne kudite ga, ne varajte ga, već ohrabrite svoje dijete i budite dosljedni

U ophođenju s djetetom vrlo je važno suzdržati se od uvredljivih riječi kojima biste mogli povrijediti njegovu ličnost. Evo deset rečenica koje ne biste smjeli uputiti svojem djetetu:

[OPŠIRNIJE]



Ljuti tinejdžeri
Branka Gilanj / datum: 3. 4. 2011. 18:11

Roditelji se često pitaju odakle potiče ljutnja i bijes njihovih tinejdžera. Odgovor je jednostavan – tinejdžeri su, baš kao i odrasli, izloženi svakodnevnom stresu. Tvrdoglavi i svojeglavi tinejdžeri bore se za svoju neovisnost i za manje kontrole od strane roditelja. Ljuti tinejdžer bori se svakodnevno sa poteškoćama i pri tome pokušava dati smisao emotivnim pitanjima kao što su:


[OPŠIRNIJE]



Posljedice nasilničkog ponašanja i zastrašivanja
Branka Gilanj / datum: 24. 1. 2011. 10:45


Nasilničko ponašanje može izazvati brojne posljedice kao što su: usamljenost, depresivnost, tuga, uplašenost, nesigurnost, nisko samopouzdanje, pa i bolest, što ostaje prisutno dalje kroz život. Pokazalo se da su žrtve nasilničkog ponašanja u školi kao dvadesetogodišnjaci depresivniji od osoba koje nisu bile žrtve takvog ponašanja.
Važno je naglasiti da, ako se nasilničko ponašanje ne zaustavi i promijeni, nasilnici također imaju dugoročne posljedice takvog ponašanja. Istraživanja su pronašla povezanost nasilničkog ponašanja za vrijeme školovanja s kriminalnim ponašanjem kasnije u životu.


[OPŠIRNIJE]



Nasilje među djecom
Branka Gilanj / datum: 24. 1. 2011. 10:04

 

O nasilju među djecom govorimo kad jedno ili više djece uzastopno i namjerno uznemiruje, napada, ozljeđuje ili isključuje iz igre i aktivnosti drugo dijete koje se ne može obraniti. Takvo nasilje može imati oblik prijetnji, tjelesnih ozljeda, odbacivanja, ruganja, zadirkivanja, ogovaranja, uzimanja stvari, uništavanja stvari... često uključuje neugodne komentare o djetetovoj obitelji ili rodbini.


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju