
Polazak u osnovnu školu prvi je susret djeteta s jasnim i nedvosmislenim zahtjevima društva o tome što mora naučiti i postići. Uspješno uključivanje u školu snažno utječe na razvijanje pozitivnog stava prema učenju, važnosti školovanja, kao i slike o sebi. Dijete treba podnijeti duže odvajanje od roditelja. Igra i druženje s vršnjacima i odraslim osobama tijekom predškolskog razdoblja odlična su priprema. Od djeteta se također očekuje duža usredotočenost na školsko učenje.
- Dijete treba biti zdravo i zadovoljavati barem minimum standarda za visinu, težinu i tjelesne proporcije.
- Osjetni organi (vid, sluh) moraju normalno funkcionirati, ako je potrebno uz korekciju(naočale, slušni aparatić).
- Tjelesna muskulatura mora biti dovoljno razvijena da djetetu omogućava kretanje, stajanje i sjedenje bez teškoća, kao i izdržavanje novih tjelesnih napora poput nošenja školske torbe, pješačenja do škole i mirnog sjedenja u školskoj klupi.
- Dijete mora imati razvijene navike normalnog hranjenja i kontrole organa za izlučivanje.
- Uspješno komunicirati i surađivati s vršnjacima i odraslima
- Odvojiti se od roditelja;
- Primjereno kontrolirati svoje postupke i osjećaje;
- Ustrajati čak i kad ne uspije odmah.
U svakodnevnim razgovorima s djetetom, ton i način na koji pričate o školi, mogu djetetu pomoći da je vidi u pozitivnom svjetlu, veseli joj se i na kraju, rado prihvati odlazak u školu.
PRVI DAN PROLJEĆA, DAN ŠUMA, VODA
Sunčane zrake, cvrkut ptica, rascvjetale voćke, visibabe, jaglaci izmamili su naše mališane iz razrednih klupa kako bi svojim razigranim i veselim smijehom, šetnjom i igrom na svježem zraku pozdravili proljeće. Raznim ekološkim aktivnostima obilježili su svjetski dan...
SVJETSKI DAN OSOBA S DOWN SINDROMOM
Svjetski dan osoba s Downovim sindromom prvi puta je obilježen u Singapuru 2006. godine, te se od tada kontinuirano obilježava svake godine u svrhu upoznavanja i senzibilizacije javnosti u pogledu problema i izazova s kojima se svakodnevno susreću osobe s Downovim...