
Polazak u osnovnu školu prvi je susret djeteta s jasnim i nedvosmislenim zahtjevima društva o tome što mora naučiti i postići. Uspješno uključivanje u školu snažno utječe na razvijanje pozitivnog stava prema učenju, važnosti školovanja, kao i slike o sebi. Dijete treba podnijeti duže odvajanje od roditelja. Igra i druženje s vršnjacima i odraslim osobama tijekom predškolskog razdoblja odlična su priprema. Od djeteta se također očekuje duža usredotočenost na školsko učenje.
- Dijete treba biti zdravo i zadovoljavati barem minimum standarda za visinu, težinu i tjelesne proporcije.
- Osjetni organi (vid, sluh) moraju normalno funkcionirati, ako je potrebno uz korekciju(naočale, slušni aparatić).
- Tjelesna muskulatura mora biti dovoljno razvijena da djetetu omogućava kretanje, stajanje i sjedenje bez teškoća, kao i izdržavanje novih tjelesnih napora poput nošenja školske torbe, pješačenja do škole i mirnog sjedenja u školskoj klupi.
- Dijete mora imati razvijene navike normalnog hranjenja i kontrole organa za izlučivanje.
- Uspješno komunicirati i surađivati s vršnjacima i odraslima
- Odvojiti se od roditelja;
- Primjereno kontrolirati svoje postupke i osjećaje;
- Ustrajati čak i kad ne uspije odmah.
U svakodnevnim razgovorima s djetetom, ton i način na koji pričate o školi, mogu djetetu pomoći da je vidi u pozitivnom svjetlu, veseli joj se i na kraju, rado prihvati odlazak u školu.
Prvi dan škole
Pokaži NAM što čitaš!
„Pokaži NAM što čitaš!“ je projekt Podružnice Hrvatske udruge školskih knjižničara Bjelovarsko-bilogorske županije. Projekt se provodio prvu godinu, a osmišljen je s ciljem poticanja čitanja među učenicima osnovnih škola kroz razmjenu iskustava, predstavljanje...
Čitajmo zajedno – čitajmo naglas : zaboravljene knjige
Tijekom nastavne godine provodio se nacionalni projekt poticanja čitanja “ Čitajmo zajedno, čitajmo naglas : zaboravljene knjige“. Učenici drugog razreda čitali su bajkovitu priču Plesnu haljinu žutog maslačka autorice Sunčane Škrinjarić. Aktivnosti su se provodile...