U OŠ Veliko Trojstvo rade tri stručna suradnika:

  • Branka Gilanj, prof. def. – defektologinja
  • Ines Odak, mag.philol.angl. et mag. paed. – pedagoginja
  • Vivijana Krmpotić, dipl. knjižničar i prof. hrv. jez. i književnosti – stručna suradnica knjižničarka, savjetnica

UPRAVLJANJE RAZREDOM

SVATKO UČI NA SVOJ NAČIN

Stručni suradnici u školi ostvaruju sljedeće zadaće:
  1. potiču usvajanje vrijednosti, stavova i navika koje omogućavaju cjelovit razvoj osobnosti učenika,   
  2. prate razvoj i odgojno-obrazovna postignuća učenika,
  3. sudjeluju u provođenju zdravstvene i socijalne skrbi učenika,
  4. profesionalno informiraju i usmjeravaju učenike u skladu s njihovim potrebama,  interesima i sposobnostima,
  5. pružaju savjetodavnu pomoć učenicima, roditeljima, učiteljima, stručnim tijelima i drugim sudionicima odgojno-obrazovne djelatnosti /procesa,
  6. sudjeluju u uvođenju pripravnika u samostalni odgojno-obrazovni rad,
  7. sudjeluju u stručnom usavršavanju odgojno obrazovnih djelatnika,
  8. istražuju potrebe za kvalitetnu organizaciju odgojno-obrazovnoga rada,
  9. istražuju i analiziraju pojedine pedagoške /psihološke / defektološke pojavnosti (programa,akcija, odgojno-obrazovnih postignuća, pedago-škog standarda) i drugih sastavnica odgojnoobrazovne djelatnosti/procesa,
  10. rade na povezivanju škole s lokalnom i širom zajednicom,
  11. uvode i prate inovacije u svim sastavnicama odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa,
  12. prate nove spoznaje iz područja pedagogije / psihologije / defektologije i njihovu primjenu u nastavnom i školskom radu,
  13. uspostavljaju i razvijaju sustav informatičke i dokumentacijske djelatnosti radi evidencije i unaprjeđivanja osobnoga rada te rada škole,
  14. provode vrednovanje i samovrednovanje rada sudionika odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa u školi.

Rad stručnih suradnika usmjeren je na sva područja odgojno-obrazovne djelatnosti i sudionike koji sudjeluju u ostvarivanju ciljeva osnovne škole.
Ta područja su:

  • pripremanje školskih odgojno-obrazovnih programa i njihove realizacije,
  • neposredno sudjelovanje u odgojno-obrazovnom procesu,
  • vrednovanje odgojno-obrazovnih rezultata, provođenje studijskih analiza, istraživanja i projekata,
  • stalni stručni razvoj nositelja odgojno-obrazovne djelatnosti u školi,
  • knjižnično-informacijska i dokumentacijska djelatnost.

PROČITAJ JOŠ….

MEĐUOPĆINSKA RAZINA LIDRANO 2025.

MEĐUOPĆINSKA RAZINA LIDRANO 2025.

Danas su učenici naše škole u pratnji svojih mentorica, Ivane Anđić i Mateje Gadžo sudjelovali na međuopćinskoj smotri LiDraNo 2025. Domaćin ovogodišnje smotre bila je III. OŠ Bjelovar. Smotra se održala u prostoru Bjelovarskog kazališta.Naši učenici predstavili su se...

NATJECANJE IZ ENGLESKOG JEZIKA

NATJECANJE IZ ENGLESKOG JEZIKA

Nakon provedene školske razine natjecanja iz engleskog jezika, Vera Čalić, učenica osmog razreda svojim postignutim rezultatom plasirala se na županijsku razinu natjecanja, koje će se održati u OŠ Čazma.  Na školskoj razini natjecanja sudjelovalo je četvero učenika. ...

100.-ti dan škole

100.-ti dan škole

Danas, 12.2.2025. učenici  razredne nastave Matične škole i područnih škola  Malo Trojstvo, Ćurlovac i Šandrovac obilježili su 100.-ti dan škole. Učenici su proučavali i pisali sto riječi na hrvatskim narječjima, radili su plakat sa sto zdravih namirnica te brojne...

/*** Collapse the mobile menu - WPress Doctor ****/ Skip to content