U OŠ Veliko Trojstvo rade tri stručna suradnika:

  • Branka Gilanj, prof. def. – defektologinja
  • Ines Odak, mag.philol.angl. et mag. paed. – pedagoginja
  • Vivijana Krmpotić, dipl. knjižničar i prof. hrv. jez. i književnosti – stručna suradnica knjižničarka, savjetnica

UPRAVLJANJE RAZREDOM

SVATKO UČI NA SVOJ NAČIN

Stručni suradnici u školi ostvaruju sljedeće zadaće:
  1. potiču usvajanje vrijednosti, stavova i navika koje omogućavaju cjelovit razvoj osobnosti učenika,   
  2. prate razvoj i odgojno-obrazovna postignuća učenika,
  3. sudjeluju u provođenju zdravstvene i socijalne skrbi učenika,
  4. profesionalno informiraju i usmjeravaju učenike u skladu s njihovim potrebama,  interesima i sposobnostima,
  5. pružaju savjetodavnu pomoć učenicima, roditeljima, učiteljima, stručnim tijelima i drugim sudionicima odgojno-obrazovne djelatnosti /procesa,
  6. sudjeluju u uvođenju pripravnika u samostalni odgojno-obrazovni rad,
  7. sudjeluju u stručnom usavršavanju odgojno obrazovnih djelatnika,
  8. istražuju potrebe za kvalitetnu organizaciju odgojno-obrazovnoga rada,
  9. istražuju i analiziraju pojedine pedagoške /psihološke / defektološke pojavnosti (programa,akcija, odgojno-obrazovnih postignuća, pedago-škog standarda) i drugih sastavnica odgojnoobrazovne djelatnosti/procesa,
  10. rade na povezivanju škole s lokalnom i širom zajednicom,
  11. uvode i prate inovacije u svim sastavnicama odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa,
  12. prate nove spoznaje iz područja pedagogije / psihologije / defektologije i njihovu primjenu u nastavnom i školskom radu,
  13. uspostavljaju i razvijaju sustav informatičke i dokumentacijske djelatnosti radi evidencije i unaprjeđivanja osobnoga rada te rada škole,
  14. provode vrednovanje i samovrednovanje rada sudionika odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa u školi.

Rad stručnih suradnika usmjeren je na sva područja odgojno-obrazovne djelatnosti i sudionike koji sudjeluju u ostvarivanju ciljeva osnovne škole.
Ta područja su:

  • pripremanje školskih odgojno-obrazovnih programa i njihove realizacije,
  • neposredno sudjelovanje u odgojno-obrazovnom procesu,
  • vrednovanje odgojno-obrazovnih rezultata, provođenje studijskih analiza, istraživanja i projekata,
  • stalni stručni razvoj nositelja odgojno-obrazovne djelatnosti u školi,
  • knjižnično-informacijska i dokumentacijska djelatnost.

PROČITAJ JOŠ….

NATJECANJE IZ POVIJESTI

NATJECANJE IZ POVIJESTI

Nakon održane školske razine natjecanja iz povijesti, učenik osmog razreda Kristian Pretković svojim postignutim rezultatima ostvario je plasman na županijsku razinu natjecanja, koja će se održati u Češkoj osnovnoj školi Daruvar. Natjecanju je na školskoj razini...

VALENTINOVO

VALENTINOVO

Na sam spomendan sv. Valentina, 14. veljače, u našoj je školi održana priredba povodom Valentinova u organizaciji učenika 8. razreda. Tijekom cijeloga tjedna održano je pregršt aktivnosti, kao što je pisanje ljubavnih pisama, kandidiranje i glasanje za Miss i Mistera...

/*** Collapse the mobile menu - WPress Doctor ****/ Skip to content