U OŠ Veliko Trojstvo rade tri stručna suradnika:
- Branka Gilanj, prof. def. – defektologinja
- Ines Odak, mag.philol.angl. et mag. paed. – pedagoginja
- Vivijana Krmpotić, dipl. knjižničar i prof. hrv. jez. i književnosti – stručna suradnica knjižničarka, savjetnica
UPRAVLJANJE RAZREDOM
SVATKO UČI NA SVOJ NAČIN
- potiču usvajanje vrijednosti, stavova i navika koje omogućavaju cjelovit razvoj osobnosti učenika,
- prate razvoj i odgojno-obrazovna postignuća učenika,
- sudjeluju u provođenju zdravstvene i socijalne skrbi učenika,
- profesionalno informiraju i usmjeravaju učenike u skladu s njihovim potrebama, interesima i sposobnostima,
- pružaju savjetodavnu pomoć učenicima, roditeljima, učiteljima, stručnim tijelima i drugim sudionicima odgojno-obrazovne djelatnosti /procesa,
- sudjeluju u uvođenju pripravnika u samostalni odgojno-obrazovni rad,
- sudjeluju u stručnom usavršavanju odgojno obrazovnih djelatnika,
- istražuju potrebe za kvalitetnu organizaciju odgojno-obrazovnoga rada,
- istražuju i analiziraju pojedine pedagoške /psihološke / defektološke pojavnosti (programa,akcija, odgojno-obrazovnih postignuća, pedago-škog standarda) i drugih sastavnica odgojnoobrazovne djelatnosti/procesa,
- rade na povezivanju škole s lokalnom i širom zajednicom,
- uvode i prate inovacije u svim sastavnicama odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa,
- prate nove spoznaje iz područja pedagogije / psihologije / defektologije i njihovu primjenu u nastavnom i školskom radu,
- uspostavljaju i razvijaju sustav informatičke i dokumentacijske djelatnosti radi evidencije i unaprjeđivanja osobnoga rada te rada škole,
- provode vrednovanje i samovrednovanje rada sudionika odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa u školi.
Rad stručnih suradnika usmjeren je na sva područja odgojno-obrazovne djelatnosti i sudionike koji sudjeluju u ostvarivanju ciljeva osnovne škole.
Ta područja su:
- pripremanje školskih odgojno-obrazovnih programa i njihove realizacije,
- neposredno sudjelovanje u odgojno-obrazovnom procesu,
- vrednovanje odgojno-obrazovnih rezultata, provođenje studijskih analiza, istraživanja i projekata,
- stalni stručni razvoj nositelja odgojno-obrazovne djelatnosti u školi,
- knjižnično-informacijska i dokumentacijska djelatnost.
PROČITAJ JOŠ….
Prvi dan škole
Pokaži NAM što čitaš!
„Pokaži NAM što čitaš!“ je projekt Podružnice Hrvatske udruge školskih knjižničara Bjelovarsko-bilogorske županije. Projekt se provodio prvu godinu, a osmišljen je s ciljem poticanja čitanja među učenicima osnovnih škola kroz razmjenu iskustava, predstavljanje...
Čitajmo zajedno – čitajmo naglas : zaboravljene knjige
Tijekom nastavne godine provodio se nacionalni projekt poticanja čitanja “ Čitajmo zajedno, čitajmo naglas : zaboravljene knjige“. Učenici drugog razreda čitali su bajkovitu priču Plesnu haljinu žutog maslačka autorice Sunčane Škrinjarić. Aktivnosti su se provodile...