U OŠ Veliko Trojstvo rade tri stručna suradnika:

  • Branka Gilanj, prof. def. – defektologinja
  • Ines Odak, mag.philol.angl. et mag. paed. – pedagoginja
  • Vivijana Krmpotić, dipl. knjižničar i prof. hrv. jez. i književnosti – stručna suradnica knjižničarka, savjetnica

UPRAVLJANJE RAZREDOM

SVATKO UČI NA SVOJ NAČIN

Stručni suradnici u školi ostvaruju sljedeće zadaće:
  1. potiču usvajanje vrijednosti, stavova i navika koje omogućavaju cjelovit razvoj osobnosti učenika,   
  2. prate razvoj i odgojno-obrazovna postignuća učenika,
  3. sudjeluju u provođenju zdravstvene i socijalne skrbi učenika,
  4. profesionalno informiraju i usmjeravaju učenike u skladu s njihovim potrebama,  interesima i sposobnostima,
  5. pružaju savjetodavnu pomoć učenicima, roditeljima, učiteljima, stručnim tijelima i drugim sudionicima odgojno-obrazovne djelatnosti /procesa,
  6. sudjeluju u uvođenju pripravnika u samostalni odgojno-obrazovni rad,
  7. sudjeluju u stručnom usavršavanju odgojno obrazovnih djelatnika,
  8. istražuju potrebe za kvalitetnu organizaciju odgojno-obrazovnoga rada,
  9. istražuju i analiziraju pojedine pedagoške /psihološke / defektološke pojavnosti (programa,akcija, odgojno-obrazovnih postignuća, pedago-škog standarda) i drugih sastavnica odgojnoobrazovne djelatnosti/procesa,
  10. rade na povezivanju škole s lokalnom i širom zajednicom,
  11. uvode i prate inovacije u svim sastavnicama odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa,
  12. prate nove spoznaje iz područja pedagogije / psihologije / defektologije i njihovu primjenu u nastavnom i školskom radu,
  13. uspostavljaju i razvijaju sustav informatičke i dokumentacijske djelatnosti radi evidencije i unaprjeđivanja osobnoga rada te rada škole,
  14. provode vrednovanje i samovrednovanje rada sudionika odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa u školi.

Rad stručnih suradnika usmjeren je na sva područja odgojno-obrazovne djelatnosti i sudionike koji sudjeluju u ostvarivanju ciljeva osnovne škole.
Ta područja su:

  • pripremanje školskih odgojno-obrazovnih programa i njihove realizacije,
  • neposredno sudjelovanje u odgojno-obrazovnom procesu,
  • vrednovanje odgojno-obrazovnih rezultata, provođenje studijskih analiza, istraživanja i projekata,
  • stalni stručni razvoj nositelja odgojno-obrazovne djelatnosti u školi,
  • knjižnično-informacijska i dokumentacijska djelatnost.

/*** Collapse the mobile menu - WPress Doctor ****/ Skip to content