Produženi boravak jedan je od modela kojim se mogu kvalitetno i sustavno riješiti problemi zbrinjavanja djeteta mlađe školske dobi koje je prije redovne nastave samo i bez nadzora roditelja. Nova uloga škole na ovakav način je maksimalno i racionalno iskorištena jer pruža nebrojene mogućnosti djelovanja u svrhu razvoja i rasta svakog djeteta u kvalitetnu osobu korisnu svojoj obitelji i zajednici.

SPECIFIČNI CILJEVI

  • potpun i harmoničan razvoj djeteta
  • važnost isticanje individualnih različitosti
  • fokusiranje na učenje
  • izmjena mnogobrojnih pristupa učenju
  • učenika se nastoji osposobiti za samostalno učenje
  • osvijestiti važnost učenja temeljenog na okruženju
  • pismenost (jezična i matematička)
  • partnerstvo u obrazovanju
  • briga o djeci s posebnim potrebama
  • olakšavanje prijelaza iz nižih u više razrede osnovne škole
  • uloga rada u produženom boravku u postavljenju uzorka za cjeloživotno učenje

KLJUČNA PODRUČJA RAZVOJA

  • harmoničan razvoj tijela i duha
  • lakoća procesa socijalizacije i komunikacije
  • utemeljenje osnova jezične komunikacije
  • utemeljenje osnova matematičke i logičke pismenosti
  • kulturno-umjetničko područje rada
  • igre, šport i rekreacija
  • aktivnosti prema odabiru škole

NAČINI ORGANIZACIJE I OBLICI RADA

  • kurikularni pristup
  • integrirano učenje i poučavanje
  • timsko i suradničko učenje
  • istraživačka nastava
  • projektna nastava
  • učenje kroz igru, praksu, učenje za život
  • izvanučionička i terenska nastava
  • izvannastavne aktivnosti

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

ODGOJNI PREDMETI U PRODUŽENOM BORAVKU

            Satovi odgojnih predmeta često se koriste kako bi se u skupinama ostvarila veća povezanost i suradnja. Tom se prilikom djeca bolje socijaliziraju što u kasnijem radu dolazi do izražaja.

            Djeca u produženom boravku na različite načine pokazuju svoju kreativnost i sklonost izražavanja raznovrsnim likovnim tehnikama. Stoga će se ove godine u radu, u produženom boravku, koristiti olovka, drvene bojice, flomasteri, vodene boje, plastelin, kolaž papir, kao i različite kombinacije navedenih tehnika.

            Kako bi dječja kreativnost još više došla do izražaja, u radu će se koristiti ambalaža i drugi materijali koji se uz pomoć mašte i spretnosti mogu vrlo lijepo oblikovati i preraditi. Time se utječe na stalan razvoj ekološke svijesti kod djece.

            U produženom će boravku učenici tijekom školske godine, uz ponavljanje pjesmica koje uče na satovima glazbene kulture, naučiti i niz novih pjesmica, razvijati osjećaj za ritam, naučiti početne plesne korake…

            Da bi učenici u produženom boravku razvili svoje motoričke sposobnosti, koordinaciju pokreta i brzinu, dio će vremena provoditi na školskom igralištu gdje će se navedeno razvijati u organiziranim oblicima tjelesne aktivnosti. Tome će pridonijeti i povremene tematske šetnje, izleti…

            Treba naglasiti i kako će posebna pozornost biti posvećena korelaciji s drugim nastavnim predmetima i razrednim učiteljicama, što je i specifičnost rada u produženom boravku. Tijekom školske godine posebnim će aktivnostima biti obilježeni svi značajniji datumi i blagdani.

Produženi boravak pohađa 27 učenika. U produženom boravku radi učiteljica Monika Đurasek, mag. primarnog obrazovanja.

Pročitajte još…

ČITANJEM DO ZVIJEZDA-ŽUPANIJSKO NATJECANJE

ČITANJEM DO ZVIJEZDA-ŽUPANIJSKO NATJECANJE

Tema ovogodišnjeg natjecanja je Život piše priče. Učenici su se natjecali u znanju na temelju tri pročitane knjige: Kako je Flegmarin postao kapetan autorice Magdalene Mrčele, Letači srebrnih krila autorice Melite Rundek i Znali su što žele, Nade Mihoković- Kumrić. Natjecanju je pristupilo devet županijskih škola. Najbolje napisani ispit imale su: Osnovna škola Veliko Trojstvo i Osnovna škola Vladimir Nazor Daruvar. Obje ekipe imale su 83 boda te su se obje plasirale na državnu razinu natjecanja.
Kreativni rad izradile su četiri škole. Stručno povjerenstvo na čelu sa predsjednicom Ivanom Barišić Tomšić izdvojilo je dva najbolja: Češka osnovna škola iz Končanice i rad naše učenice Agnes Sabljak.
Našim učenicama želimo puno sreće na državnom natjecanju u Čakovcu.

Pročitajte više
Zimska škola informatike

Zimska škola informatike

27. i 28. veljače je održana Zimska škola informatike na kojoj su sudjelovali učenici od 4. do 8. razreda . Ovogodišnja tema je bila 3D olovka i 3D modeliranje. Prijavilo se je 9 učenica i učenika. 27. 2. su se upoznali s osnovama 3D olovke na jednostavnijem primjeru,...

Pročitajte više
/*** Collapse the mobile menu - WPress Doctor ****/ Skip to content