Produženi boravak jedan je od modela kojim se mogu kvalitetno i sustavno riješiti problemi zbrinjavanja djeteta mlađe školske dobi koje je prije redovne nastave samo i bez nadzora roditelja. Nova uloga škole na ovakav način je maksimalno i racionalno iskorištena jer pruža nebrojene mogućnosti djelovanja u svrhu razvoja i rasta svakog djeteta u kvalitetnu osobu korisnu svojoj obitelji i zajednici.
SPECIFIČNI CILJEVI
- potpun i harmoničan razvoj djeteta
- važnost isticanje individualnih različitosti
- fokusiranje na učenje
- izmjena mnogobrojnih pristupa učenju
- učenika se nastoji osposobiti za samostalno učenje
- osvijestiti važnost učenja temeljenog na okruženju
- pismenost (jezična i matematička)
- partnerstvo u obrazovanju
- briga o djeci s posebnim potrebama
- olakšavanje prijelaza iz nižih u više razrede osnovne škole
- uloga rada u produženom boravku u postavljenju uzorka za cjeloživotno učenje
KLJUČNA PODRUČJA RAZVOJA
- harmoničan razvoj tijela i duha
- lakoća procesa socijalizacije i komunikacije
- utemeljenje osnova jezične komunikacije
- utemeljenje osnova matematičke i logičke pismenosti
- kulturno-umjetničko područje rada
- igre, šport i rekreacija
- aktivnosti prema odabiru škole
NAČINI ORGANIZACIJE I OBLICI RADA
- kurikularni pristup
- integrirano učenje i poučavanje
- timsko i suradničko učenje
- istraživačka nastava
- projektna nastava
- učenje kroz igru, praksu, učenje za život
- izvanučionička i terenska nastava
- izvannastavne aktivnosti
UTVRĐIVANJE PSIHOFIZIČKOG STANJA DJECE DORASLE ZA UPIS U PRVI RAZRED U ŠK.GOD. 2025./2026.
Upravni odjel za poslove državne uprave u Bjelovarsko – bilogorskoj županiji donio je „Plan upisa djece u I. razred osnovne škole za 2024./2025. školsku godinu na području Bjelovarsko-bilogorske županije“. U njemu možete pročitati cjelokupan postupak upisa djece u...
LIKOVNA KULTURA
Nakon održane županijske razine natjecanja iz likovne kulture, likovni ostvaraj učenice 7.a razreda, Agnes Sabljak predložen je za državnu razinu. Domaćin županijske razine je II. OŠ Bjelovar. Mentorica je nastavnica Valna Bastijančić Erjavec. Iz naše škole za...
ODGOJNI PREDMETI U PRODUŽENOM BORAVKU
Satovi odgojnih predmeta često se koriste kako bi se u skupinama ostvarila veća povezanost i suradnja. Tom se prilikom djeca bolje socijaliziraju što u kasnijem radu dolazi do izražaja.
Djeca u produženom boravku na različite načine pokazuju svoju kreativnost i sklonost izražavanja raznovrsnim likovnim tehnikama. Stoga će se ove godine u radu, u produženom boravku, koristiti olovka, drvene bojice, flomasteri, vodene boje, plastelin, kolaž papir, kao i različite kombinacije navedenih tehnika.
Kako bi dječja kreativnost još više došla do izražaja, u radu će se koristiti ambalaža i drugi materijali koji se uz pomoć mašte i spretnosti mogu vrlo lijepo oblikovati i preraditi. Time se utječe na stalan razvoj ekološke svijesti kod djece.
U produženom će boravku učenici tijekom školske godine, uz ponavljanje pjesmica koje uče na satovima glazbene kulture, naučiti i niz novih pjesmica, razvijati osjećaj za ritam, naučiti početne plesne korake…
Da bi učenici u produženom boravku razvili svoje motoričke sposobnosti, koordinaciju pokreta i brzinu, dio će vremena provoditi na školskom igralištu gdje će se navedeno razvijati u organiziranim oblicima tjelesne aktivnosti. Tome će pridonijeti i povremene tematske šetnje, izleti…
Treba naglasiti i kako će posebna pozornost biti posvećena korelaciji s drugim nastavnim predmetima i razrednim učiteljicama, što je i specifičnost rada u produženom boravku. Tijekom školske godine posebnim će aktivnostima biti obilježeni svi značajniji datumi i blagdani.
Produženi boravak pohađa 27 učenika. U produženom boravku radi učiteljica Monika Đurasek, mag. primarnog obrazovanja.
