Produženi boravak jedan je od modela kojim se mogu kvalitetno i sustavno riješiti problemi zbrinjavanja djeteta mlađe školske dobi koje je prije redovne nastave samo i bez nadzora roditelja. Nova uloga škole na ovakav način je maksimalno i racionalno iskorištena jer pruža nebrojene mogućnosti djelovanja u svrhu razvoja i rasta svakog djeteta u kvalitetnu osobu korisnu svojoj obitelji i zajednici.

SPECIFIČNI CILJEVI

  • potpun i harmoničan razvoj djeteta
  • važnost isticanje individualnih različitosti
  • fokusiranje na učenje
  • izmjena mnogobrojnih pristupa učenju
  • učenika se nastoji osposobiti za samostalno učenje
  • osvijestiti važnost učenja temeljenog na okruženju
  • pismenost (jezična i matematička)
  • partnerstvo u obrazovanju
  • briga o djeci s posebnim potrebama
  • olakšavanje prijelaza iz nižih u više razrede osnovne škole
  • uloga rada u produženom boravku u postavljenju uzorka za cjeloživotno učenje

KLJUČNA PODRUČJA RAZVOJA

  • harmoničan razvoj tijela i duha
  • lakoća procesa socijalizacije i komunikacije
  • utemeljenje osnova jezične komunikacije
  • utemeljenje osnova matematičke i logičke pismenosti
  • kulturno-umjetničko područje rada
  • igre, šport i rekreacija
  • aktivnosti prema odabiru škole

NAČINI ORGANIZACIJE I OBLICI RADA

  • kurikularni pristup
  • integrirano učenje i poučavanje
  • timsko i suradničko učenje
  • istraživačka nastava
  • projektna nastava
  • učenje kroz igru, praksu, učenje za život
  • izvanučionička i terenska nastava
  • izvannastavne aktivnosti

UPISI U PRVI RAZRED U ŠK.GOD.2025./2026.

UPISI U PRVI RAZRED U ŠK.GOD.2025./2026.

PLAN UPISA u prvi razred osnovne škole za 2025./2026. školsku godinu za područje Bjelovarsko-bilogorske županije I. Obveznici upisa u osnovnu školu za školsku godinu 2025./2026. na području Bjelovarsko-bilogorske županije su djeca rođena u razdoblju od 1. travnja...

POHVALJENI UČENICI

POHVALJENI UČENICI

I ove godine nastavljamo s pohvalama učenika na prijedlog njihovih razrednika ! Prisjetimo se: početkom prošle školske godine,  u sklopu preventivnog programa, na prijedlog razrednika javno smo pohvaljivali učenike... Ovogodišnji prvi ciklus pohvala je po isteku prvog...

ODGOJNI PREDMETI U PRODUŽENOM BORAVKU

            Satovi odgojnih predmeta često se koriste kako bi se u skupinama ostvarila veća povezanost i suradnja. Tom se prilikom djeca bolje socijaliziraju što u kasnijem radu dolazi do izražaja.

            Djeca u produženom boravku na različite načine pokazuju svoju kreativnost i sklonost izražavanja raznovrsnim likovnim tehnikama. Stoga će se ove godine u radu, u produženom boravku, koristiti olovka, drvene bojice, flomasteri, vodene boje, plastelin, kolaž papir, kao i različite kombinacije navedenih tehnika.

            Kako bi dječja kreativnost još više došla do izražaja, u radu će se koristiti ambalaža i drugi materijali koji se uz pomoć mašte i spretnosti mogu vrlo lijepo oblikovati i preraditi. Time se utječe na stalan razvoj ekološke svijesti kod djece.

            U produženom će boravku učenici tijekom školske godine, uz ponavljanje pjesmica koje uče na satovima glazbene kulture, naučiti i niz novih pjesmica, razvijati osjećaj za ritam, naučiti početne plesne korake…

            Da bi učenici u produženom boravku razvili svoje motoričke sposobnosti, koordinaciju pokreta i brzinu, dio će vremena provoditi na školskom igralištu gdje će se navedeno razvijati u organiziranim oblicima tjelesne aktivnosti. Tome će pridonijeti i povremene tematske šetnje, izleti…

            Treba naglasiti i kako će posebna pozornost biti posvećena korelaciji s drugim nastavnim predmetima i razrednim učiteljicama, što je i specifičnost rada u produženom boravku. Tijekom školske godine posebnim će aktivnostima biti obilježeni svi značajniji datumi i blagdani.

Produženi boravak pohađa 27 učenika. U produženom boravku radi učiteljica Monika Đurasek, mag. primarnog obrazovanja.

/*** Collapse the mobile menu - WPress Doctor ****/ Skip to content