Produženi boravak jedan je od modela kojim se mogu kvalitetno i sustavno riješiti problemi zbrinjavanja djeteta mlađe školske dobi koje je prije redovne nastave samo i bez nadzora roditelja. Nova uloga škole na ovakav način je maksimalno i racionalno iskorištena jer pruža nebrojene mogućnosti djelovanja u svrhu razvoja i rasta svakog djeteta u kvalitetnu osobu korisnu svojoj obitelji i zajednici.
SPECIFIČNI CILJEVI
- potpun i harmoničan razvoj djeteta
- važnost isticanje individualnih različitosti
- fokusiranje na učenje
- izmjena mnogobrojnih pristupa učenju
- učenika se nastoji osposobiti za samostalno učenje
- osvijestiti važnost učenja temeljenog na okruženju
- pismenost (jezična i matematička)
- partnerstvo u obrazovanju
- briga o djeci s posebnim potrebama
- olakšavanje prijelaza iz nižih u više razrede osnovne škole
- uloga rada u produženom boravku u postavljenju uzorka za cjeloživotno učenje
KLJUČNA PODRUČJA RAZVOJA
- harmoničan razvoj tijela i duha
- lakoća procesa socijalizacije i komunikacije
- utemeljenje osnova jezične komunikacije
- utemeljenje osnova matematičke i logičke pismenosti
- kulturno-umjetničko područje rada
- igre, šport i rekreacija
- aktivnosti prema odabiru škole
NAČINI ORGANIZACIJE I OBLICI RADA
- kurikularni pristup
- integrirano učenje i poučavanje
- timsko i suradničko učenje
- istraživačka nastava
- projektna nastava
- učenje kroz igru, praksu, učenje za život
- izvanučionička i terenska nastava
- izvannastavne aktivnosti
UPISI U PRVI RAZRED U ŠK.GOD.2025./2026.
PLAN UPISA u prvi razred osnovne škole za 2025./2026. školsku godinu za područje Bjelovarsko-bilogorske županije I. Obveznici upisa u osnovnu školu za školsku godinu 2025./2026. na području Bjelovarsko-bilogorske županije su djeca rođena u razdoblju od 1. travnja...
POHVALJENI UČENICI
I ove godine nastavljamo s pohvalama učenika na prijedlog njihovih razrednika ! Prisjetimo se: početkom prošle školske godine, u sklopu preventivnog programa, na prijedlog razrednika javno smo pohvaljivali učenike... Ovogodišnji prvi ciklus pohvala je po isteku prvog...
ODGOJNI PREDMETI U PRODUŽENOM BORAVKU
Satovi odgojnih predmeta često se koriste kako bi se u skupinama ostvarila veća povezanost i suradnja. Tom se prilikom djeca bolje socijaliziraju što u kasnijem radu dolazi do izražaja.
Djeca u produženom boravku na različite načine pokazuju svoju kreativnost i sklonost izražavanja raznovrsnim likovnim tehnikama. Stoga će se ove godine u radu, u produženom boravku, koristiti olovka, drvene bojice, flomasteri, vodene boje, plastelin, kolaž papir, kao i različite kombinacije navedenih tehnika.
Kako bi dječja kreativnost još više došla do izražaja, u radu će se koristiti ambalaža i drugi materijali koji se uz pomoć mašte i spretnosti mogu vrlo lijepo oblikovati i preraditi. Time se utječe na stalan razvoj ekološke svijesti kod djece.
U produženom će boravku učenici tijekom školske godine, uz ponavljanje pjesmica koje uče na satovima glazbene kulture, naučiti i niz novih pjesmica, razvijati osjećaj za ritam, naučiti početne plesne korake…
Da bi učenici u produženom boravku razvili svoje motoričke sposobnosti, koordinaciju pokreta i brzinu, dio će vremena provoditi na školskom igralištu gdje će se navedeno razvijati u organiziranim oblicima tjelesne aktivnosti. Tome će pridonijeti i povremene tematske šetnje, izleti…
Treba naglasiti i kako će posebna pozornost biti posvećena korelaciji s drugim nastavnim predmetima i razrednim učiteljicama, što je i specifičnost rada u produženom boravku. Tijekom školske godine posebnim će aktivnostima biti obilježeni svi značajniji datumi i blagdani.
Produženi boravak pohađa 27 učenika. U produženom boravku radi učiteljica Monika Đurasek, mag. primarnog obrazovanja.