Tijekom nastavne godine provodio se nacionalni projekt poticanja čitanja “ Čitajmo zajedno, čitajmo naglas : zaboravljene knjige“. Učenici drugog razreda čitali su bajkovitu priču Plesnu haljinu žutog maslačka autorice Sunčane Škrinjarić. Aktivnosti su se provodile uz pomoć učiteljice drugog razreda Ivane Anđić i knjižničarke. Osim poticanja ljubavi prema čitanju i knjigama, najvažniji cilj projekta je upoznavanje zaboravljenih djela hrvatske književnosti, povezivanje čitalačke s drugim oblicima pismenosti te poticanje timskog rada, maštovitosti i kreativnog izražavanja. Nakon zajedničkog čitanja i razgovora o pročitanom, učenici su kroz niz aktivnosti nastavili istraživati, stvarati i kreativno se izražavati. Učenici su slušali i samostalno čitali priču, izražajno čitajući naglas odabrane dijelove. Razgovarali su o temama prijateljstva, skromnosti, pomoći i pravih vrijednosti. Na temelju priče osmišljen je kratki lutkarski igrokaz na temelju priče. Učenici su, uz pomoć roditelja izradili lutke. Izradili su ružu, potočnicu, tulipana, maslačaka, bubamaru i pauka. U igrokazu je vrlo važnu ulogu imao i pripovjedač. Učenici su vodenim bojama oslikavali najdraže prizore iz priče, te na pano izložili svoje radove. Učenici su osmišljavali i crtali stripove inspirirane pričom. Time su razvijali vještine sažimanja sadržaja i povezivanja teksta s ilustracijom. Učenici su istraživali biljku maslačak – njezin izgled, stanište, uporabu u prehrani i ljekovitost. Naučeno su prikazali u obliku plakata i prezentirali pred razredom. Kako bi se zadovoljile sve etape projekta izrađen je kratki video uradak koje je prikazao sve aktivnosti. Učenici drugog razreda: Mateo Krklec, Maša Belačić, Kiara Kržak, Dora Špoljarić, Rita Đuranec, Vanesa Horvat i Lara Plivelić sudjelovali su na završnici projekta koja se održala u Centru za kulturu Trešnjavka. Učenici su predstavili aktivnosti i najavili video uradak. Javnim izlaganjem kod učenika se razvijaju i jačaju vještine usmenog izražavanja. Takvo iskustvo doprinosi njihovom osobnom rastu i razvoju samopouzdanja. Priprema za izlaganje, kao i pozitivna atmosfera tijekom događanja, potaknula je učenike da vjeruju u vlastite sposobnosti. Nauče se nositi s tremom te uoče važnost izražavanja vlastitih misli i stavova. Ovakva iskustva osnažuju učenike i potiču ih da se uključe u projekte školske knjižnice, razvijajući osjećaj pripadnosti i odgovornosti zbog vlastitog truda i zalaganja.
Nacionalna razina natjecanja Čitanjem do zvijezda
Čitanjem do zvijezda natjecanje je u znanju i kreativnosti, koje promiče ljubav prema knjizi i čitanje. Ove je godine, točnije 09. svibnja, u Čakovcu održano šesnaesto izdanje nacionalnog natjecanja. Više od tristo učenika iz šezdeset i dvije osnovne te dvadeset i...