U OŠ Veliko Trojstvo rade tri stručna suradnika:
- Branka Gilanj, prof. def. – defektologinja
- Ines Odak, mag.philol.angl. et mag. paed. – pedagoginja
- Vivijana Krmpotić, dipl. knjižničar i prof. hrv. jez. i književnosti – stručna suradnica knjižničarka, savjetnica
UPRAVLJANJE RAZREDOM
SVATKO UČI NA SVOJ NAČIN
- potiču usvajanje vrijednosti, stavova i navika koje omogućavaju cjelovit razvoj osobnosti učenika,
- prate razvoj i odgojno-obrazovna postignuća učenika,
- sudjeluju u provođenju zdravstvene i socijalne skrbi učenika,
- profesionalno informiraju i usmjeravaju učenike u skladu s njihovim potrebama, interesima i sposobnostima,
- pružaju savjetodavnu pomoć učenicima, roditeljima, učiteljima, stručnim tijelima i drugim sudionicima odgojno-obrazovne djelatnosti /procesa,
- sudjeluju u uvođenju pripravnika u samostalni odgojno-obrazovni rad,
- sudjeluju u stručnom usavršavanju odgojno obrazovnih djelatnika,
- istražuju potrebe za kvalitetnu organizaciju odgojno-obrazovnoga rada,
- istražuju i analiziraju pojedine pedagoške /psihološke / defektološke pojavnosti (programa,akcija, odgojno-obrazovnih postignuća, pedago-škog standarda) i drugih sastavnica odgojnoobrazovne djelatnosti/procesa,
- rade na povezivanju škole s lokalnom i širom zajednicom,
- uvode i prate inovacije u svim sastavnicama odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa,
- prate nove spoznaje iz područja pedagogije / psihologije / defektologije i njihovu primjenu u nastavnom i školskom radu,
- uspostavljaju i razvijaju sustav informatičke i dokumentacijske djelatnosti radi evidencije i unaprjeđivanja osobnoga rada te rada škole,
- provode vrednovanje i samovrednovanje rada sudionika odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa u školi.
Rad stručnih suradnika usmjeren je na sva područja odgojno-obrazovne djelatnosti i sudionike koji sudjeluju u ostvarivanju ciljeva osnovne škole.
Ta područja su:
- pripremanje školskih odgojno-obrazovnih programa i njihove realizacije,
- neposredno sudjelovanje u odgojno-obrazovnom procesu,
- vrednovanje odgojno-obrazovnih rezultata, provođenje studijskih analiza, istraživanja i projekata,
- stalni stručni razvoj nositelja odgojno-obrazovne djelatnosti u školi,
- knjižnično-informacijska i dokumentacijska djelatnost.
PROČITAJ JOŠ….
Pokaži NAM što čitaš!
„Pokaži NAM što čitaš!“ je projekt Podružnice Hrvatske udruge školskih knjižničara Bjelovarsko-bilogorske županije. Projekt se provodio prvu godinu, a osmišljen je s ciljem poticanja čitanja među učenicima osnovnih škola kroz razmjenu iskustava, predstavljanje...
Čitajmo zajedno – čitajmo naglas : zaboravljene knjige
Tijekom nastavne godine provodio se nacionalni projekt poticanja čitanja “ Čitajmo zajedno, čitajmo naglas : zaboravljene knjige“. Učenici drugog razreda čitali su bajkovitu priču Plesnu haljinu žutog maslačka autorice Sunčane Škrinjarić. Aktivnosti su se provodile...
Nacionalna razina natjecanja Čitanjem do zvijezda
Čitanjem do zvijezda natjecanje je u znanju i kreativnosti, koje promiče ljubav prema knjizi i čitanje. Ove je godine, točnije 09. svibnja, u Čakovcu održano šesnaesto izdanje nacionalnog natjecanja. Više od tristo učenika iz šezdeset i dvije osnovne te dvadeset i...