preskoči na sadržaj

Osnovna škola Veliko Trojstvo

Login
Upisi u prvi razred

 

KAMO NAKON OSNOVNE ŠKOLE?

Energetska obnova PO Šandrovac

Naš časopis CVRČAK

Očitavanjem koda otvaraju vam se

police s digitalnim izdanjima školskog časopisa CVRČAK

SPONZORSTVO

 

Javni pozivi

JAVNI POZIVI ZA OGRANIZACIJU IZLETA

Prazni obrasi javnih poziva

NOVA e-mail adresa škole

ured@os-veliko-trojstvo.skole.hr

 

DJEČJA PRAVA

DRVOKOD

 

 

"Ono što vodi i vuče svijet, nije vlak nego ideje." 

 Victor Hugo

Tražilica
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Posjeti i ovo

Obrazovanje

Za djecu i roditelje

 

 

 

ISPRIČNICE

Poštovani roditelji!

Ovdje možete preuzeti ispričnice za opravdavanje izostanaka učenika od strane Vas roditelja!

Priloženi dokumenti:
ISPRICNICA RODITELJA.docx

Odabrani udžbenici
Idemo u srednju!!!

Pravilnici

klikni - poveznica

POVJERENIK ZA INFORMACIJE RH

Priloženi dokumenti:
STATUT WEB 2020..pdf
statutskole-2015 STATUT.pdf
ODLUKA O IZMJENAAMA STATUTA.pdf
pravilnik-o-radu-novo-2015 1 .pdf
Odluka o etickom kodeksu neposrednih nositelja odgojno-obrazovne djelatnosti.pdf
Odluka o kucnom redu.pdf
Poslovnik o radu skolskih vijeca.pdf
Pravilnik o radu sk. knjiznica OS.pdf
Pravilnik o zastiti i obradi arhivskog i registraturnog gradiva.pdf
PRAVILNIKO UNUTARNJEM USTROJSTVU.pdf
ZASTITA OD POZARA.pdf
Plan javna nabava 2012.xls
Plan javna nabava 2013..xls
Plan javne nabave 2014..xls
Pravilnik o izvodenju izleta ekskurzija.pdf
Plan javne nabave 2015.xls
Zavrsni 2014 fina.xls
Plan nabave 2016.xls
Zavrsni 2015. fina.xls
Plan javna nabava 2017.xls
STATISTICKO IZVJESCE O JAVNOJ NABAVI 2016..pdf
ZR 2016.xls
PRAVILNIK O JEDNOSTAVNOJ NABAVI.pdf
Biljeske uz zavrsni racun 2017..doc
Zavrsni racun 2017..xls
Plan javna nabava 2018. 2.xls
Zavrsni racun 2018..xls
Biljeske uz zavrsni racun 2018..pdf
Plan javna nabava 2019 2 (2).xls
PROCEDURA PRACENJA I NAPLATE PRIHODA I PRMITAKA.pdf
PRAVILNIK O ZAPOSLJAVANJU.pdf
Zavrsni racun 2019..xls
Zavrsni racun 2020..xls
BILJESKE 2020.doc
Fin.izvjesataj 06-2021.xlsx
pravilnik o radu 2019..pdf
PRAVILNIK OPOSTUPKU ZAPOSLJAVANJA TE PROCJENI I VREDNOVANJU KANDIDATA ZA ZAPOSLJAVANJE (1).pdf
Zavrsni racun 2021..xls
Biljeske uz zavrsni racun ‏ 2021.pdf
Godisnje izvjesce ZPPI 2022..pdf
Zavrsni racun 2022..xlsx
BILJESKE uz zavrsni racun 2022..doc
OBRAZAC POLUGODISNJEG FINANCIJSKOG IZVJESCA 2023..xlsx
Pravilnik o radu.pdf
Kucni red 2023. godina.pdf
Proracun 2018 rashodi.pdf
Proracun 2018 prihodi.pdf
Proracun 2019 prihodi.pdf
Proracun 2019 rashodi.pdf
Izmjene 2020 prihodi vp.pdf
Izmjene 2020 prihodi.pdf
Izmjene 2020 rashodi vr.pdf
Izmjene 2020 rashodi.pdf
Proracun 2020 prihodi.pdf
Proracun 2020 rashodi.pdf
Proracun 2021 prihodi.pdf
Proracun 2021 rashodi.pdf
Izmjene 2022 prihodi vp.pdf
Izmjene 2022 prihodi.pdf
Izmjene 2022 rashodi vr.pdf
Izmjene 2022 rashodi.pdf
Proracun 2022 prihodi.pdf
proracun 2022 rashodi.pdf
Proracun 2023 prihodi.pdf
Proracun 2023 rashodi.pdf
Plan javne nabave 2018. godina.xlsx
Plan javne nabave 2019. godina.xlsx
Plan javne nabave 2020. godina.xlsx
Plan javne nabave 2021. godina.xlsx
Plan javne nabave 2022. godina.xlsx
BILJESKE 12-2023.doc
Obrasci financijskih izvjestaja v 8.1.3.xlsx
Plan 2023 prihodi.pdf
Plan 2023 rashodi.pdf
Odluka o prihvacanju izvjesca o financijskom poslovanju.pdf
Registar ugovora 2023..pdf
Plan javne nabave za 2024. godinu.xlsx
Statut Osnovna skola Veliko Trojstvo.pdf

Sigurniji Internet
Mali priručnik za sigurniji Internet
Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 2. 2010.

Ukupno: 2442953
Ovaj mjesec: 1182
Ovaj tjedan: 119
Danas: 39
Online rječnik

Kliknite na papigu

i odvest će vas do online rječnika!

Kutak za roditelje
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Polazak u školu
Autor: Sanja Husnjak, 25. 1. 2011.

Polazak u osnovnu školu prvi je susret djeteta s jasnim i nedvosmislenim zahtjevima društva o tome što mora naučiti i postići.
Uspješno uključivanje u školu snažno utječe na razvijanje pozitivnog stava prema učenju, važnosti školovanja, kao i slike o sebi. Dijete treba podnijeti duže odvajanje od roditelja. Igra i druženje s vršnjacima i odraslim osobama tijekom predškolskog razdoblja odlična su priprema. Od djeteta se također očekuje duža usredotočenost na školsko učenje. Dobra priprema jest uključivanje u kućne obveze, sudjelovanje u igrama uz poštivanje pravila, davanje važnosti učenju, zahtijevanje da dovrši započeto i ne odustaje ako mu odmah ne polazi za rukom.


Polaskom u školu djeca ulaze u sredinu u kojoj će u krugu vršnjaka i u okvirima koje definira društvo razvijati, provjeravati i pokazivati različite svoje sposobnosti i osobine. Samostalno će se snalaziti u brojnim situacijama u kojima su im dosad pomagali roditelji.
Već kod prvog ulaska u školu, možemo primijetiti vrlo različita ponašanja djece: neka ulaze nasmijana, radosna, neka izgledaju radoznalo, puna očekivanja, neka su zbunjena, neka izgledaju ravnodušno. Kod neke djece opažamo i strah i odbojnost, ima tu i suza –  poneko dijete se grčevito drži roditelja i odbija ući u školu.
Dijete koje je spremno za početak školovanja ima pozitivan stav prema školi, raduje se tome kao dokazu svoje odraslosti. Ovaj stav treba podržavati jer olakšava učenje i prihvaćanje obveza te svladavanje poteškoća. Ako sami nemate baš najsretnija sjećanja na školu, nemojte time opterećivati i obeshrabrivati svoje dijete. Imajte povjerenja u njega i sebe! Učinite sve što je u vašoj moći da škola za njega postane mjesto na kojem će radosno, uporno i sa zanimanjem upoznavati sebe i svoje okruženje.

SPREMNOST ZA ŠKOLU
Škola (društvo) postavlja pred djecu određene zahtjeve koje trebaju svladati kroz školsko učenje. Spremnost za školu odnosi se na različite aspekte dječjeg razvoja koji omogućavaju zadovoljavanje tih zahtjeva, pa tako govorimo o tjelesnoj, emocionalno-socijalnoj i spoznajnoj (kognitivnoj) spremnosti za školu.

Tjelesnu  spremnost djeteta ispituje liječnik:

  • Dijete treba biti zdravo i zadovoljavati barem minimum standarda za visinu, težinu i tjelesne proporcije.
  • Osjetni organi (vid, sluh) moraju normalno funkcionirati, ako je potrebno uz korekciju (naočale, slušni aparatić).
  • Tjelesna muskulatura mora biti dovoljno razvijena da djetetu omogućava kretanje, stajanje i sjedenje bez teškoća, kao i izdržavanje novih tjelesnih napora poput nošenja školske torbe, pješačenja do škole i mirnog sjedenja u školskoj klupi.
  • Dijete mora imati razvijene navike normalnog hranjenja i kontrole organa za izlučivanje.


Spoznajnu spremnost utvrđuje psiholog, najčešće ispitujući opću intelektualnu razvijenost, te neke sposobnosti kao što su vidna i slušna diskriminacija, grafomotorika i sposobnosti opažanja.

Emocionalno-socijalna spremnost olakšava prihvaćanje škole i obveza jer dijete pri polasku u školu treba:

  • Uspješno komunicirati i surađivati s vršnjacima i odraslima
  • Odvojiti se od roditelja;
  • Primjereno kontrolirati svoje postupke i osjećaje;
  • Ustrajati čak i kad ne uspije odmah.


Imate li bilo kakvu dilemu, posavjetujte se s liječnikom i psihologom. Forsiranje polaska u školu može vas stajati godina nezadovoljstva zbog djetetovih problema. Godinu odgode iskoristite za dobro osmišljen plan pomoći djetetu da dosegne onu razinu spremnosti koja će mu omogućiti uspješno školovanje. Ako mlađe dijete pokazuje izuzetnu spremnost, također se pri donošenju odluke posavjetujte. U tom slučaju može se preporučiti raniji polazak.

Najčešće pitanje: Treba li znati sva slova ili čak čitati?

Najbolja priprema za čitanje jest okruženost brojnim slikovnicama i dječjim knjigama koje se djetetu čitaju, o kojima se razgovara i tako budi interes za slova i čitanje. Ako i ne zna čitati ili ne zna sva slova prije polaska u školu, takvo će dijete to vrlo brzo i s voljom svladati u prvom razredu (što i jest zadatak prvog razreda!).

Škola je počela: Što trebaju učiniti roditelji?
Ako se dijete ne privikava lako i nije odmah steklo prijatelje, to je normalno – neka djeca trebaju više vremena da bi se naviknula na promjenu. Brinete li se zbog toga, obratite se učiteljici - možda već promjena mjesta sjedenja ili mali razgovor ohrabrenja mogu pomoći. Ako to ne pomaže, obratite se psihologu ili pedagogu. Iako će dijete o školi najčešće pričati s oduševljenjem, moguća su i razočaranja. Saslušajte ga s razumijevanjem, provjerite što se dogodilo, posavjetujte ga kako da se ponaša. Ne odobravajte mu ako je agresivno, svadljivo i neugodno prema djeci jer će to dovesti do neomiljenosti  među vršnjacima.
Ima li dijete u početku poteškoća u pažljivom praćenju nastave – i to je normalno! Uskoro će shvatiti i prihvatiti što se od njega očekuje. Ako se poteškoće koncentracije pažnje nastave i ozbiljno ometaju djetetovo učenje, potražite savjet školskog psihologa ili pedagoga. Možda se radi o specifičnom poremećaju pažnje sa ili bez hiperaktivnosti.
Neka djeca mogu imati znatnih poteškoća u svladavanju slova  i usvajanju čitanja – korisno je posavjetovati se s logopedom i vidjeti treba li mu njegova pomoć.

 

Kod svih je poteškoća bitno da roditelj postupa sabrano i ne optužuje dijete upravo onda kad ono treba puno podrške i razumijevanja!



Izvor: www.udrugaroditeljakpk.hr


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju